سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
منوی اصلی
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
لینک دوستان
آرشیو مطالب
عملیات های دفاع مقدس
وصیت نامه شهدا
وصیت شهدا
ابر برچسب ها
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :45
بازدید دیروز :3
کل بازدید :11974
تعداد کل یاد داشت ها : 28
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 10:8 ع
امکانات دیگر

از سوی بسیج دانش آموزی هرسین با خانواده دانش آموز شهید علی نعمتی این شهرستان دیدار شد.

در راستای کنگره امیران، سرداران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه با خانواده شهید دانش آموز علی نعمتی گفتگویی صورت گرفته که در ادامه  آمده است.

علی نعمتی در آذر ماه سال 1347 در روستای زرگران از توابع دلفان در یک خانواده ی کشاورز به دنیا آمد در همان کودکی مادرش را از دست می دهد. پس از طی کردن دوران کودکی وارد دبستان شده و بعد از پایان دوره ی دبستان برای ادامه تحصیل عازم شهرستان هرسین می شود و در مدرسه راهنمایی طالقانی ثبت نام می کند. در مدت تحصیلش در منزل عمویش اقامت دارد. وی پس از  پایان سال دوم راهنمایی بخاطر اینکه کمک خرج خانواده اش باشد عازم تهران می شود. اما  با شروع جنگ تحمیلی به فرمان امام (ره) برای دفاع از خاک و دینش به شهر خود بازگشت و به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت.   

 

خانواده علی نعمتی از خصوصیات اخلاقی فرزندشان گفتند: علی بسیار دلسوز و مهربان و صبور بود. هیچ گاه به پدرش بی احترامی نمی کرد و به او محبت بسیار می نمود.

ایشان فردی مومن و مقید به اسلام ناب محمدی بود همیشه و در همه حال با وضو بود و بسیار به قرآن خواندن علاقه داشت، هموراه رساله ای که داشت را مطالعه می کرد . به ورزش کشتی علاقه ی خاصی داشت و می گفت : ورزش کشتی انسان را متواضع و پهلوان بار می آورد. 

     ادامه مطلب...



 نوشته شده در  چهارشنبه 93/1/13ساعت  10:0 صبح


      

دانش آموز شهید علی اکبر عزیزی: مادر من ایثار و از خود گذشتگی را از شما آموختم.

چه زیباست شاپرک ذهن را به پرواز در آوردن و با صدای بلند فریاد زدن که بگوئیم ای شهدا یاد شما ها همیشه در دل ما جاودانه می باشد.

علی اکبر عزیزی در سال 1352 در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود 5 ساله بود که پدرش را از دست داد و مادرش سرپرستی او را بر گرفت. دوران دبستان را با موفقیت به پایان رساند و وارد مدرسه راهنمایی شد. در مقطع اول راهنمایی مشغول تحصیل بود که در مورخ  9 اردیبهشت ماه سال 66 جبهه های نبرد حق علیه باطل در گیلانغرب رفت.

 

 

علی اکبر عزیزی فردی مقید و با اخلاق و مهربان و از لحاظ متانت بسیار فردی ساکت و کم حرف بود. در همان دوران ابتدائی بسیار مشتاق به شرکت در فعالیتهای بسیج و نماز جماعت بود .

وی همیشه به بزرگترهای خود احترام خاصی می گذاشت و علاقه بسیار زیادی به برادرش داشت و در کارهایش همیشه او را الگو و مشوق خود می دانست و به تمام حرفهای او با دل و جان گوش می نمود.

ادامه مطلب...



 نوشته شده در  یکشنبه 93/1/10ساعت  9:0 صبح


      

فرازی از زندگی نامه و وصیت نامه دانش آموز شهید سیدعباس کاظمی اسکویی

سیدعباس کاظمی اسکویی در اول دی ماه سال 1349 در شهرستان قصرشیرین در خانواده ای مذهبی و انقلابی به دنیا آمد. او فرزند چهارم خانواده بود. خانواده وی از همان دوران کودکی به کرمانشاه مهاجرت کردند.

 

 

وی پس از طی نمودن مقطع ابتدایی و راهنمایی وارد دبیرستان شد. او اهل مطالعه و از شاگردان ممتاز مدرسه بود. در سال آخر دبیرستان مشغول تحصیل بود که از طریق مسجد موسی بن جعفر به جبهه اعزام شد. در ابتدا به جبهه جنوب رفت و سپس به منطقه عملیاتی مرصاد اعزام شد.

سید عباس اسکویی فردی مهربان،مودب و گشاده رو بود. انسانی متبسم بود که با هر کس صحبت می کرد تبسم در سیمای نورانیش موج می زد. بیشترین امری که به آن می پرداخت نمازهای مستحبی و کثیرالصلوات و کثیرالصلاة بود.

ادامه مطلب...



 نوشته شده در  پنج شنبه 93/1/7ساعت  8:7 صبح